Het Monster van Binnen
S1 A8: Owen, Michelle en het team van 126 rukken uit voor een ratelslangenplaag in het huis van een jong gezin en proberen een man te redden die dement is door een gevaarlijke situatie die hij zelf heeft veroorzaakt. Owen adopteert in de kazerne een hond met kanker en Michelle komt er eindelijk achter wat er gebeurd is met haar zus. Een tragisch ongeluk brengt het team volledig van zijn stuk.