Hoe De Zon Weer Gaat Schijnen
S3 A9: Reddick, Boseman en Lockhart wordt door ChumHum gevraagd om een specialist in te huren, advocaat lawyer Brenda DeCarlo (Cheryl Hines). Zij moet wangedrag en culturele problemen binnen het bureau onderzoeken. Diane heeft moeite met de tactieken van het Verzet en Blum doet Maia een interessant aanbod.