Huizenjacht
S6 A1: Jess probeert echt alles om maar niet aan Nick te hoeven denken, die eerder dan verwacht terugkomt van zijn zomer in New Orleans. Ondertussen proberen Schmidt en Cece hun allereerste koopwoning te vinden. Winston heeft een latrelatie met Aly, en dat vindt hij erg lastig.