If You Believe In Me, I'll Believe In You
S1 A18: Terwijl Batwoman met Luke en Julia Pennyworth een voorwerp uit het arsenaal van haar nichtje probeert te bemachtigen, krijgt Alice onverwacht bezoek van Jacob, die haar hulp nodig heeft.