Batwoman
Drie jaar na de verdwijning van Gothams burgerwacht Batman en filantroop Bruce Wayne besluit Kate Kane, Bruce' nicht, haar demonen te overwinnen door als Batwoman de straten veilig te maken en een symbool van hoop te worden.