Superman & Lois
The Perks of Not Being a Wallflower
Clark deelt een beetje van zijn Kryptonische geschiedenis met zijn zonen. Ondertussen graven Lois en Chrissy (SOFIA HASMIK) steeds dieper om de waarheid over Morgan Edge boven water te krijgen.
Lois (ELIZABETH TULLOCH) ziet Morgan Edge praten met Kyle en burgemeester Dean. Ondertussen heeft Jonathan (JORDAN ELSASS) gemengde gevoelens over de nieuwe status van Jordan.