Ingepakte voorafjes
Tante Cátia geeft haar recepten graag vorm, dus besluit ze om drie ingepakte voorafjes te maken. De eerste is een vegetarische sushi met rijstcouscous en een speciale avocado-, limoen- en koriandersaus, gevolgd door loempia's gevuld met gerookte worst, eenvoudig en praktisch. En gegrilde courgette gerold met kwark, pompoenjam en balsamicoazijn.