Nip/Tuck: Joyce & Sharon Monroe
S5 A2: Sean en Christian maken kennis met de glamoureuze kant van roem en de prijs die mensen ervoor willen betalen. Julia bezoekt Sean, Christian en Liz in Los Angeles met een verrassende aankondiging.