Kayshon, zijn ogen open
S2 A2: Onze lageredekkers kunnen moeilijk een band smeden met vaandrig Jet Manhaver, die de kooi en werkverplichtingen van Boimler toegewezen heeft gekregen. Intussen vangen we een glimp op van het leven van Boimler aan boord van de USS Titan. En dat heeft hij schromelijk onderschat.