K.C. En Brett: Het laatste hoofdstuk
S1 A28: Brett is gestuurd om K.C. te elimineren, maar als hij zich er niet toe kan zetten, brengt K.C. zichzelf en haar familie in gevaar door hem te beschermen tegen een andere spion.