K.C. Undercover
Middelbare scholiere K.C. Cooper is sinds kort geheim agente voor de overheid! Met haar familie aan haar zijde, haar spitsvondigheid en arsenaal aan spionnen spullen, kan ze iedere geheime missie en thuisopdracht aan. Kijk hoe K.C. erachter komt dat opgroeien in een spionnenfamilie betekent dat je elkaar bij iedere opdracht nodig hebt.