Ravens Huis
De beste vriendinnen Raven en Chelsea zijn weer bij elkaar en voeden hun drie kinderen op onder één dak! Ravens elfjarige tweeling Booker en Nia, en Chelsea's negenjarige zoon Levi laveren door een chaotisch, maar leuk huishouden waar vaak de beste vriendin van de tweeling en buurmeisje Tess ook bij is. Raven ziet nog steeds flitsen van de toekomst, maar ze is niet de enige in het gezin die dat kan – Booker heeft dezelfde vaardigheid. Al is de toekomst niet altijd kristalhelder, wat de situatie ook is, ze treden het samen tegemoet als één groot gezin.
Raven heeft een visioen waarin Nia ruzie heeft met Booker en is ervan overtuigd dat dit komt omdat zij Booker meer aandacht geeft. Booker krijgt zijn eerste paranormale visioen!
Nu Nia haar kamer aan Chelsea heeft gegeven, wil ze niet aan haar moeder toegeven dat ze haar privacy mist en dus vraagt ze haar vader om hulp.
Nadat Booker en Nia per ongeluk de vaatwasser kapot maken, bellen ze de huisbaas om hem te repareren, waardoor het gezin bijna hun huis uit wordt gezet.
Als Raven een visioen heeft waarin Booker en Nia verdrietig zijn na het afscheidsfeestje van hun vader, besluit ze om ervoor te zorgen dat haar kinderen gelukkig blijven.
Als Nia naar school gaat met make-up op, ondanks dat Raven dit niet wil, trekt ze de aandacht van de meiden uit de tweede klas en vragen ze haar om met hen om te gaan.
Booker, Nia en Levi overtuigen Raven en Chelsea dat ze verantwoordelijk genoeg zijn om op zichzelf te passen, terwijl de moeders een avondje uitgaan.