Sydney to the Max
Tot ongenoegen van Max wil Sydney haar kapsel drastisch veranderen voor haar eerste dag op de middelbare school. De jonge Max wil zijn haar bleken om indruk te maken op de Dog Boys.
Waar komt die hond vandaan
Sydney wil graag een hond, maar Max vindt dat ze nog niet klaar is voor die verantwoordelijkheid. In een flashback zien we hoe de jonge Max ook graag een hond wilde hebben, maar hij kreeg een schildpad.
Max volgt Sydneys telefoon als hij vermoedt dat ze samen met Olive stiekem naar een concert is gegaan. Het doet hem denken aan zijn jeugd toen zijn moeder voor hem een peeper had gekocht.
Sydney en Olive hebben moeite met het babysitten als het kindje waar ze op passen het kleine broertje blijkt te zijn van een van de meest populaire tweedeklassers op school.
Sydney en Olive kijken ernaar uit dat Olive een week komt slapen. Kleine Max en Leo krijgen ruzie omdat Max constant zijn verantwoordelijkheden op het werk vergeet.