Sydney to the Max Niet te verven
S1, A1: Tot ongenoegen van Max wil Sydney haar kapsel drastisch veranderen voor haar eerste dag op de middelbare school. De jonge Max wil zijn haar bleken om indruk te maken op de Dog Boys.