De Middelste van 7
Harley Diaz is de middelste in een gezin met zeven kinderen! Ze is vastberaden om de uitdagingen, die bij een bovengemiddeld groot gezin dagelijks om de hoek komen kijken, aan te gaan. Met behulp van vindingrijke middelen staat ze haar mannetje. Harley en haar familie bewijzen met een hoop standvastigheid dat ze, zo lang ze maar bij elkaar zijn, álles aankunnen!
De jonge uitvindster Harley Diaz gaat de uitdaging aan om haar negenkoppige gezin de deur uit te krijgen én op tijd te zijn voor een hele belangrijke gebeurtenis!