De Casagrandes
Ronnie Anne hoort dat haar oom Carlos een beroemde skateboarder was. Ronnie Anne en Sid beginnen een uitlaatservice.
Ronnie Anne en Sid proberen samen een naschoolse-activiteit te kiezen. Maria heeft eindelijk een dagje vrij.
De familie helpt Bobby met zijn examenvrees. Carl gaat op zoek naar Keyon in de dierentuin en raakt de weg kwijt.