Nicky, Ricky, Dicky & Dawn
De broertjes zijn helemaal weg van het nieuwe meisje op school. Een oude rivaal van Tom opent een sportwinkel.
De vierling probeert indruk op Josie en de kinderen op school te maken door een oude horrorfilm te kijken.