Bizaardvark
BFF's Paige en Frankie bestormen de videoblog-wereld met hun comedy-kanaal Bizaardvark. Wanneer ze 10.000 volgers bereiken, worden de vriendinnen uitgenodigd om hun video's bij Vuugle te komen maken. In deze coole omgeving proberen de meiden hun komische stempel op de vloggerswereld te drukken, met behulp van hun 12-jarige vriend Bernie en Vuuugle-sterren Dirk en Amelia.
Als Frankie ontdekt dat Paige vechtsportlessen neemt, besluit ze om gezellig mee te doen. Bernie en Dirk ontdekken dat Amelia een geheim heeft.