Klappen Voor Een Clown
S5 A12: Holmes en Watson komen erachter dat de moord op een clown iets te maken heeft met de ontwikkeling van een biowapen. Watson helpt Bell als de ex van z'n nieuwe vriendin Chantal (Chasten Harmon) haar carrière bij het OM in gevaar brengt.