Nip/Tuck: Kurt Dempsey
S1 A5: Sean en Christian ondervragen een potentiële patiënt, een blanke man die zijn ogen Aziatisch wil laten lijken zodat hij door de familie van zijn verloofde wordt geaccepteerd.