Libération conditionnelle
S2 A10: Terwijl Batwoman Black Mask (PETER OUTERBRIDGE) probeert uit te schakelen, leidt een nieuwe tegenstander het team af. Alice en Julia (CHRISTINA WOLFE) ontdekken dat ze een gemeenschappelijke vijand hebben.