S1 A2: Het is oktober in de Luangwa-vallei in Zambia, de heetste en zwaarste tijd van het jaar. Sinds april is er geen regen meer gevallen en wanhopige dieren worden aangetrokken door de enige overgebleven waterbron in de vallei: de slinkende Luangwa-rivier.