Mama en papa
S9 A10: Als Barneys vader in het hotel aankomt, maakt Barney een plan dat Robin nerveus maakt. Ted is ervan overtuigd dat iemand hem erin heeft geluisd door het verknoeien van een huwelijksgerelateerde taak.