Marching Band Sleepover
S1 A5: Als Crystal Cove voor de hele stad een avondklok afkondigt, moet Velma noodgedwongen de nacht doorbrengen met de nerds van het schoolorkest …en Fred. Later ontdekt Daphne zelf iets.