Mr. Monk Takes the Stand
S8 A5: De fobieën van Monk dreigen een grote moordzaak te ondermijnen wanneer een agressieve advocaat voor de verdediging zich in de gerechtszaal richt op de onconventionele methoden van de detective. Met gastster Jay Mohr.