Nancy versus Dudley / Nancy maakt indruk
S1 A4: Nadat Nancy JoJo aangemoedigd heeft om een denkbeeldig vriendje te bedenken, wordt ze jaloers op hun vriendschap. Nancy probeert de perfecte handafdrukken te maken in het verse cement van het oprijpad.