Fancy Nancy Clancy
Theepot tumult / Bonjour, vlinder
Als Nancy het familie-erfstuk kapot maakt, probeert ze dit te verbergen. Als Nancy een vlinder vindt, wil ze hem houden.
Nancy wil haar moeder een perfect dagje spa geven, maar haar zelfgemaakte spa producten worden opgegeten. Als papa thuis moet werken, wordt Nancy zijn assistente.
Nadat Nancy JoJo aangemoedigd heeft om een denkbeeldig vriendje te bedenken, wordt ze jaloers op hun vriendschap. Nancy probeert de perfecte handafdrukken te maken in het verse cement van het oprijpad.
Nancy vervangt Frenchy met een goed getrainde, maar nuffige hond in de hondenshow van de buurt. Als Marabelle vermist wordt, wordt Nancy een speurneus om uit te zoeken wie haar heeft meegenomen.