Muppet Babies
De Muppet Babies laten je dromen uitkomen! Ga met Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo en Summer mee op avontuur in de speelkamer!
Wanneer de Muppet Babies denken dat juffrouw Juffie gekidnapt is, besluiten ze haar te gaan redden. Tijdens een denkbeeldige vlucht naar Parijs laat niemand Animal het vliegtuig besturen!
De Muppets organiseren een sporttoernooi, maar Piggy wordt boos omdat ze steeds verliest. De Muppet Babies raken in de war als Gonzo vriendjes wordt met een aardappel.
Wanneer Piggy een superheld wordt, moet ze de spotlight leren delen met Summer. Piggy stuurt iedereen per ongeluk op een wilde reis door de tijd met een tijdmachine!