Muppet Babies vertellen
Pak een stoel en kijk mee hoe Kermit, Piggy, Fozzie, Animal, Gonzo en Summer Miss Nanny rondleiden in de speelkamer en daarbuiten en haar allerlei leuke dingen laten zien en erover vertellen! Als je je fantasie gebruikt, kun je alles, net als de Muppet Babies!
Kermit weet niet goed welk speelgoed hij mee zal nemen om aan iedereen te laten zien en besluit alles te laten zien.
De grote Muppet-musical
Kermit en de Muppet Babies geven een rondleiding in de speelkamer en gebruiken hun fantasie in dit korte Muppet Babies-musicalfilmpje.
Summer zet haar baret op en laat 'Summer Pinguïns museum van supercoole kunst' zien.