Speeltijd met Puppy Vriendjes
Wat doen Bingo en Rolly als ze niet op missie zijn? Spelen, natuurlijk! Doe mee met Bingo, Rolly, Hissy en hun achtertuinvriendjes terwijl ze spelen en lol hebben! Lach en speel met de puppy's en hun vriendjes!
Om uit te vechten wie het laatste hondensnoepje krijgt, doen Bingo en Rolly een staarwedstrijd.
Bingo en Rolly organiseren het perfecte puppy-zwembadfeest, maar hun idee voor een superwaterglijbaan loopt niet volgens plan!
Om hun verveling tegen te gaan maken Bingo, Rolly en A.R.F per ongeluk geluiden die in ritmische muziek veranderen!
Na Bumble en Steve's te gekke high poot besluiten Bingo en Rolly de allervetste high poot ooit te verzinnen!