Mickey Mouse Clubhuis
Disney's Mickey Mouse Clubhuis is de eerste Mickey Mouse serie die speciaal ontwikkeld is voor peuters. De serie laat een hele nieuwe generatie peuters kennis maken met Mickey en al zijn goede vrienden. Ook is het de eerste serie waar de "Sensationele Zes" hun opwachting maakt: Mickey, Minnie, Pluto, Goofy, Katrien en Donald. In elke aflevering beleven Mickey en zijn vrienden een leuk, interactief avontuur waaraan een doelgericht lesprogramma ten grondslag ligt. Zo maken peuters spelenderwijs kennis met het oplossen van problemen en met rekenvaardigheid.