Een vogeltje voor Goofy
S1, A3: Goofy heeft een vogelnestje met een ei gevonden. Als het ei uitkomt, heeft Goofy een vogeltje. Het vogeltje mist z'n moeder en dus gaan Goofy en Mickey haar zoeken. Onderweg moeten ze goed voor het vogeltje zorgen.