Mickey en ik
Houd je van dansen? Mickey ook. Ga met Mickey mee, terwijl hij van zijn nieuwe favoriete dans leert: Spring, dans, schud en sta stil.
Klaar voor de lancering? Verken de lucht met Mickey. Maak een papieren vliegtuigje en vlieg naar verschillende locaties overal ter wereld, leer nieuwe woorden en proef heerlijk eten.