Mickeys Joepie-verhalen
Terwijl Mickey en Pluto appels plukken voor de heerlijke herfstappeltaart voor Clarabella slaat de tractor op hol.
Mickey en Pluto gaan surfen, maar hebben niet heel veel talent. Gelukkig worden ze geholpen door twee zeedhondjes.
Mickey, Goofy en Pluto worden bij het citroenen persen telkens dwarsgezeten door een flamingo zodra ze flamencomuziek draaien.