Natuurlijk is hij dood, deel 1
S12 A15: Charlie Harper leeft nog. Of toch niet? Ontdek hoe het zit in de speciale laatste aflevering van de serie van ruim een uur. Met verrassende gastrollen ter afsluiting van het twaalfde en laatste seizoen van de succesvolle comedy.