Nieuwe groenten
S7 A3: Er zijn een aantal nieuwe ingrediënten op de markt en in onze cuisine. Tante Cátia heeft drie groenten uitgekozen. Om te koken met spirulina maakt ze een pesto voor bij een zelfgemaakte tagliatelle. Met broccoli een pastei van portobellochampignons en kruiden. En met matcha-groene thee maakt ze ijs in laagjes met donkere chocolade.