Nip/Tuck: Rhea Reynolds
S3 A4: Christian twijfelt aan het verhaal van het laatste slachtoffer van The Carver. De vrouw van een alzheimerpatiënt vraagt om uitgebreide cosmetische chirurgie om een weg terug te vinden in de herinneringen van haar man.