Omaha
S6 A1: Eerste aflevering van het seizoen. Een jaar na het verlies van haar presidentschap probeert Selina haar nalatenschap veilig te stellen. Amy's onbeschaamde, grootsteedse persoonlijkheid is haar collega's te veel.