Onvoorspelbaar
S1 A5: Australië gaat naar India voor een one-day serie van vijf wedstrijden, maar aanvoerder Aaron Finch is niet in vorm en moet aan zijn coach en teamgenoten bewijzen dat hij heeft wat er nodig is.