De Test
De Test keert terug voor een tweede seizoen met het verhaal van het Australische herencricketteam na het vertrek van aanvoerder Tim Paine en daarna coach Justin Langer. Terwijl ze zich een weg navigeren door een schandaal, ontevredenheid en een onzekere wereld, onthullen de spelers hoe het er achter de schermen aan toegaat in het team.
Het is dag één voor de nieuwe coach, Justin Langer. Tijd om het Australische nationale cricketteam opnieuw op te bouwen en nieuw leven in te blazen.
Australië gaat naar India voor een one-day serie van vijf wedstrijden, maar aanvoerder Aaron Finch is niet in vorm en moet aan zijn coach en teamgenoten bewijzen dat hij heeft wat er nodig is.