Onze andere Cops is op tv, deel 1
S3 A7: Earl en Randy kijken graag tv in de gevangenis en zien tot hun grote verbazing dat Cops deze keer in Camden County is opgenomen. In de aflevering komen verschillende soorten misdrijven voor die allemaal aan Earl te linken zijn. Kenny is de ster in de aflevering, omdat hij de kans heeft gewonnen om met een agent mee te rijden. Aangezien de aflevering van Cops is gefilmd nog voordat Kenny en Earl het goedmaakten, is Kenny nog erg vijandig tegenover Earl.