Onze eerste schooldag
S9 A1: JD, Turk, Denise, Kelso en Cox geven les op de opleiding geneeskunde van Sacred Heart. Geneeskundestudenten Drew, Lucy, Maya en Cole zijn aanwezig bij hun eerste lesdag.