Opvoeden is eenvoudig
S3 A10: Wanneer iemand in Alicia’s omgeving verdwijnt, beseft ze dat ze een moeilijk besluit moet nemen. Kalinda haalt de banden met Alicia aan. Michael J. Fox keert terug als Louis Canning.