Parallele bewijsvoering
S5 A13: Florrick/Agos en Lockhart/Gardner maken ruzie om Lemond Bishop als cliënt wanneer hij gearresteerd wordt wegens drugsgerelateerde feiten, mogelijk als gevolg van een lek binnen Alicia’s kantoor. Marilyn boekt flinke vooruitgang bij haar onderzoek naar fraude bij de gouverneursverkiezing wanneer ze benaderd wordt door een medewerker van de Dienst Openbare Integriteit.