Pasta
S1 A3: Het Middellandse Zeegebied roept en James duikt in de wereld van pasta. Met thuiseconoom Nikki aan zijn zijde (als ze niet in haar kast zit) bereidt hij een aantal Italiaanse klassiekers: sommige traditioneler dan andere. Tussen antieke keukengadgets en Carbonara-dilemma’s door spoelt James zijn Apennijnse avonturen weg met een glas (fles) Chianti.