Pijnstiller
S1 A12: Alicia en de kinderen krijgen slecht nieuws; Peter krijgt nieuwe informatie die hem woedend maakt. Ondertussen moet Alicia een arts verdedigen die medicijnen heeft voorgeschreven aan een jonge footballspeler die aan een overdosis pijnstillers overleden lijkt te zijn.