S5 A6: Wanneer Lois ontdekt dat Chris slechte informatie over seks krijgt, biedt zij zich als vrijwilliger op de middelbare school aan om seksuele voorlichting te geven. Nadat Lois de andere ouders van streek maakt door haar eerlijke aanpak, moet directeur Shepherd (gaststem Gary Cole) haar laten vervangen door dominee Jerry Kirkwood (gaststem David Cross). Ondertussen leggen Meg en haar nieuwe vent een onthoudingsgelofte af, maar slagen er toch in een achterdeurtje te vinden. Een doodsbange Stewie zet vallen uit voor de Tandenfee, er fel op gebrand deze te vernietigen.