S3 A9: Als een oude buurjongen naar de stad terugkeert als een enorm succesvolle internetmiljardair, zet dat Phil aan het denken over wat had kunnen zijn. Jay is van mening dat Manny wel wat opbouwende kritiek kan gebruiken en Cameron is beledigd wanneer Mitchell de authenticiteit van zijn kleurrijke kinderverhalen in twijfel trekt. Het komt allemaal tot een hoogtepunt op Thanksgiving met het gezin verdeeld tussen de 'Dromers' en de 'Pritchetts' - en niets kan dit beter oplossen dan een pompoengooiwedstrijd.