Porn Scenes from an Italian Restaurant
Om haar uit een pornofilm te houden, probeert Vince Sasha een rol in zijn nieuwe film te bezorgen. Tijdens een ontmoeting met Queen Latifah komt Ari erachter dat Amanda Daniels misschien een deal heeft binnengehaald die hij graag wilde.