Samen met zijn jeugdvrienden Eric, Drama en Turtle, geniet Hollywoodacteur Vince Chase van het succes van zijn nieuwste filmpremière. Ondertussen wekt Eric, Vince' de facto manager, de toorn van Vince' agent Ari door een advies aan Vince.
Na een ontmoeting met Jimmy Kimmel op een afterparty stemt Vince ermee in om in zijn talkshow te verschijnen, ondanks een al lang bestaande onenigheid tussen Kimmel en Drama. Eric en Kristen nemen lang afscheid.
Vince besluit om de première van zijn nieuwste film Head On te vieren met een groepsuitje, tot Erics ergernis. Drama's opgepompte vriendin Tanya gedraagt zich zelfverzekerd op een bowlingbaan. Turtle gaat door Vince fanmail voor wat actie.
Ari's voormalige assistent Josh, nu een concurrerende agent, paait Vince en de jongens op een wild strandfeest in Malibu. Drama denkt na over een andere carrière in de voedselindustrie. Eric brengt Emily in een compromitterende positie.